Filosofie a vyvoj Internetu

Milos Kleint xklem05 at vse.cz
Thu Nov 3 13:36:27 CET 1994

In article <199411011519.AA03568 at vse.vse.cz> you write:
>From: Juraj.Panko at tuke.sk (Panko Juraj)
>Subject: Re: Filosofie a vyvoj Internetu
>Date: 1 Nov 1994 16:19:47 +0100

>                        Drahi netters !
>JP write:
>holt u mna bude musiet ziskavat info by e-mail... az do UPGRADE linky :-(
>Suvislosti su jednoduche: pretazena linka SUVISLE vytazena nad 80%
>Podla istej studie ak dosiahne vytazenie viac ako 30 % je nutny upgrade :-)

Tohle (mala kapacita site) je jediny duvod, ktery jsem ochoten uznat. Ale v
Praze snad jiz takova situace neni, kdyz notabene do Amsterodamu je 512.
Kolik je z VSE to nevim.
  Ja jsem clovek ktery se radeji dohodne, uznavam ze kdyz je potreba neco
stahnout, tak tyhle "soukrome aktivity" rusi. Ale to muze vyresit
zprava, kterou mi dotycny admin posle a ja toho necham. Ale kdyz se
projdete po pocitacovych ucebnach, tak s Inetem nedela nikdo nebo
osameli jedinci. Jaka je situace mezi profesory nevim, ale dovedu si
predstavit ze podobna. Takze pak na Inet zbyva jen VC. A tomu do
karet nikdo nevidi.
  Takze kdo vlastne Inet pouziva?

Milos Kleint