Continue: Zapojeni do CESNETu pro kohokoli?

Milos Kleint xklem05 at vse.cz
Thu Nov 3 13:54:20 CET 1994

In article <199411021759.AA21389 at vse.vse.cz> you write:
> [...]

>Proste mam nejake nazory. Z vasi formulace usuzuji, ze vase nazory jsou
>zasadne odlisne.

>Je krasne, jak to vsechno pletete dohromady. Prikaz rektora hovori o tom,
>co se smi a nesmi delat na vypocetni technice ve sprave VSE. A to plati
>jak pro vas, tak i pro mne.

>Provozovani internetu (ci site typu internet) je neco jineho, ale opet:
>i v tomto pripade naprosto nesouhlasim s anarchii, ktera panuje v CESNETu
>jako siti typu internet. Kdyz nic jineho, tak tento zpusob hospodareni
>s penezi danovych poplatniku jevi se mi byti nestastnym.

Ehrm, ehrm kdyz uz mluvime o danovych poplatnicich, tak ti to zaplati i kdyz
sit nepouzije ani jeden clovek.
Takze soukrome aktivity efektivne vyuzivaji jejich penez :)
A kdyz jsme u toho tak ja jsem take dan. poplatnik a dokonce si asi budu
platit i skolu.

Notabene pri svych toulkach po Inetu jsem nasel i jednu zpravu z MITu (
Massechussets <tak nejak asi> Institute of Technology, ktera je take
financovana danovymi poplatniky.Tam provozuji MUSH. (nejen ze studenti
pouzivaji Inet, ale dokonce vyhradili server a node pro MUD)
A maji tam jen takovy dodatek, jako ze je MIT placen z penez dan. popl. a
proto se ten MUSH muze pouzivat pouze cituji "educational purposes".
HA a co to "v ramci vyuky" a "pro studijni ucely" vlastne znamena??

A co takhle to narizeni zmenit?
Ustava se uz zmenila vickrat :)

Milos Kleint