Continue: Zapojeni do CESNETu pro kohokoli?

Petr Herman herman at dec51.lf2.cuni.cz
Fri Nov 4 08:17:14 CET 1994

> ... Mam za to ze "moralni kodex" uzivatele Internetu
> existuje a je vseobecne znamy. ...

Tim si prave nejsem tak jisty.
Nejsem si jisty hlavne tim, ze by byl jednotny.

> Rikat neco v tom smyslu - ty jsi student ty z tohoto daru nesmis, ty jsi
> "zamestnanec" ty muzes mi pripada tezce nesportovni. ...

Ted me napada me, jestli se ten spor v teto skupine nevede prave
mezi ruznymi "moralnimi kodexy" (napr. u "studentu" a "zamestnancu"
- uvozovky pouzivam k vyznaceni symbolu - nechci hazet jedny i druhe
do dvou pytlu.)

>                                         Michal Meloun
	Petr Herman