Warning From uucp (fwd)

Martin Bily bily at cs.felk.cvut.cz
Tue Nov 8 08:12:16 CET 1994

>Hi!
>
>Dost  se mi tady objevuji zpravy jako je tato:

Ano, chyba je opravdu na strane app.cz, mel jsem
s nimi problemy i v jine konferenci. Prave ted
jsem z NETu vyradil posledniho ucastnika z app.cz.
Po tomto zakroku by odesilatele novych prispevku
jiz nemeli varovne zpravy z app.cz dostavat.

		Dekuji za pochopeni
                        Martin Bily , list manager

Martin Bily, Dept. of Comp.Sci.         e-mail: bily at cs.felk.cvut.cz
Czech Technical University              phone: +42-2-2435 7323
Karlovo nam. 13                         fax:   +42-2-29 80 95
Praha 2, Czech Republic