Konfigurace modemu

Jan Petrous hop at unibase.cz
Thu Nov 10 09:22:05 CET 1994

> Zdravim,
> mate prosim nekdo zkusenosti s konfiguraci modemu Microcom DeskPorte
> FAST pro provoz na pevne lince? Zkouseli jsme AT prikazy, switche i
> jumpery dle prirucky i po konzultacich se zastoupenim, zatim vsak
> bezuspesne, snazime se tedy sehnat informace z praktickeho provozu.

Bohuzel nemame Microcom modemy, ale tyto informace by zajimaly i mne,
jelikoz jsme tuto kombinaci doporucili nasim zakaznikum. Mam zkusenosti
pouze s provozem USRobotics V34 a tam problem neni, ale jelikoz
zakaznici chteli neco levnejsi, tak padla volba na Microcom a ja mlcky
predpokladal, ze nebude problem ...

> Dekuji , Pavel Fojt, Centrum didakticke techniky, Ostravska univerzita

			Jan Petrous.

    	    Cihelni 11, 702 00, Ostrava 1, Czech Republic
 	    tel: +42 69 235-194, fax: +42 69 234-604
 	    E-mail: hop at unibase.cz