Vyvoj a filos.Internetu & BIG 38

Milan Kerslager MILAN.KERSLAGER at vslib.cz
Fri Nov 11 20:39:33 CET 1994

> Pokud je mi znamo, jsou skoly v CR financovany z prostredku MS a to
> za ucelem vyuky. Skola jiste muze omezit pristup na Internet pouze
> na vyuku, tj. zakazat odesilani osobnich e-mailu a pristup k verejnym
> informacim na siti, pak by se ale podobne omezeni tykalo i vedeckych
> pracovniku skoly, pokud si pristup neplati z fondu na vedu a vyzkum.
> Skola je tu koneckoncu pro studenty a ne naopak. Snahy prokazat
                         ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Zlata slova. Na mnohych skolach by o tom meli popremyslet
(Praha & spol. - taky jsem tam studoval ...).
Opet vyzvihuji pristup Liberecke skoly (Liane). Spravuji 2 site na ZS
(zaklani skoly). Zakazy se nic nevyresi .... jen si pridelate praci,
snad se to da pochopit, ne ? Obdivuji odvahu Milose Kleinta - verim,
ze se situace zlepsi - apropos - proc v Liberci muzou byt _VSECHNY_
adresy Jmeno.Prijmeni at vslib.cz a v Praze (VSE) vytvareji zoufalosti
typu XKLEM05 at ... - nebo _MUSI_ byt na prvni pohled videt, ze to je
_JEN_ pesak (to uvodni X znaci studenta) ???

> opacne, tedy ze studenti jsou nutne zlo ktere je jaksi pridavkem k
> posvatnemu vyzkumu profesorskeho sboru, ovsem patrne nejsou omezeny jen
> na prisne komercni US skolstvi.

                          Milan Kerslager
                          VSST Liberec, PF, 3.rocnik, MA-IF
                          E-mail:   Milan.Kerslager at vslib.cz
                          Clen skupiny FTP na serveru FTP.VSLIB.CZ