Hledam konferenci

hladikz at infima.cz hladikz at infima.cz
Mon Nov 14 09:03:50 CET 1994

To: XVYBIRAL at geodes
Subject: Re: Hledam konferenci

IX>To uz je Passe, tim se nazabyvej!

Vskutku "dobra" rada! Asi touto poznamkou rozcilite dost majitelu
osmibitovych "veteranu". To muzete totez tvrdit o starych autech.
Argument, ze je neco "passe" nebere v uvahu citovy vztah majitelu
k temto  pocitacum.  Asi  tyto  pocitace  pomalu  zacinaji  mit i
zajimavou  historickou  hodnotu.

Nevlastnim zadny funkcni 8bit. Zacinal jsem kdysi na vlastnorucne
postavene  Z80 se  4kB (!)  pameti, ale  mam tu  mozna historicky
zajimavy pocitac  Honza (bohuzel s nejakym  studenakem), pokud ma
nekdo zajem, prenecham mu ho za symbolickou cenu.

Myslim ze historie pocitacu je  tak zajimava, ze se zrejme pomalu
zacnou  objevovat sberatele.  Dost me  mrzi, ze  jsem nebyl  pred
nejakym casem v Liberci, kde  vedle "Wokenni" vystavy probihala i
vystava  z historie  pocitaciu u  nas. Pro  me osobne  by byla  o
nekolik  radu zajimavejsi  nez wokenni  pozlatka tam vystavovana.

Vyvoj je  tak prekotny, ze  kazdy z nas,  kdo pracuje u  pocitacu
alespon nekolik  let je ve srovnani  s temi, kdo zacali  o nejaky
rok pozdeji, pametnikem.

Kdo z  vas napr. pracoval s  dernou paskou a kdo  si ve sve praxi
nevyderoval ani bitik? ("Greenhorni"!)

                                              Zdenek Hladik
                                          I   N   F   I   M   A
                           /""""""\    Velflikova 6 Praha 6, Czech
                         ( (o)  (o) )  tel.(02)3115858 FAX 3115820
                             (..)      Internet: hladikz at infima.cz
                             ----         BBS 3122741(8 lines)
                            \____/  --,       FIDO: 2:420/59
                                     / ,  ,
                                    `--+--|
                                       '  '
---
 þ QMPro 1.53 þ Your E-Mail has been returned due to insufficient voltage