rozvod kabelu

Jan MORAVEC janm at protel.cz
Thu Nov 17 07:47:51 CET 1994

>Ano Systimax je pomerne drahy. Kabelovy system stejne kvality z
>
>Petr Rehor

Lze souhlasit s tim, ze AT&T SYSTIMAX je drahy, ale za tuto vyssi
cenu dostanete kvalitativne "vyssi" sluzby, nez od ostatnich
konkurencnich firem. Co se tyka zaruk, tak v zakladni forme dostavate
zaruky v delce 15 let na registrovane komponenty (+dalsi zaruky).

		Jan Moravec
				janm at protel.cz

PS: Nase firma ma s AT&T SYSTIMAX dobre zkusenosti.