Vyvoj a filos.Internetu & BIG 38

Milos Kleint xklem05 at vse.cz
Thu Nov 17 09:39:43 CET 1994

In article <199411111844.AA10752 at vse.vse.cz> you write:
>From: MILAN.KERSLAGER at vslib.cz (Milan Kerslager)
>Subject: Re: Vyvoj a filos.Internetu & BIG 38
>Date: 11 Nov 1994 19:44:48 +0100

>                         ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>Zlata slova. Na mnohych skolach by o tom meli popremyslet
>(Praha & spol. - taky jsem tam studoval ...).
>Opet vyzvihuji pristup Liberecke skoly (Liane). Spravuji 2 site na ZS
>(zaklani skoly). Zakazy se nic nevyresi .... jen si pridelate praci,
>snad se to da pochopit, ne ? Obdivuji odvahu Milose Kleinta - verim,
>ze se situace zlepsi

to neni odvaha, ale cin cireho zoufalstvi :)

Ale vazne. Kdyz jsem se poprve setkal s Inetem, byl jsem nadsenej. Prevratna
forma komunikace , blablabla bla.
Pardon ale v soucasnosti jsem uz skeptik. Bude to asi este dlouho trvat nez
 to bude tak jak ja si to predstavuju, ale to uz tu asi zase nebudu ja.

ale aspon ze jsme dokazali aby se vo tom vubec mluvilo.
I kdyz sem este nevidel aby diskuse v disk. skupine neco vyresila nebo se
neco zmenilo. Spis je to takovej pist na upousteni frustrace.
(Dalsi duvod proc sem skeptik)

Je toho vic ale musim uz koncit. Du kreslit naky grafy :)

MIlos Kleint