Dalsi Za***ny omezovani svobod na Internetu

Milos Kleint xklem05 at vse.cz
Tue Nov 22 08:20:18 CET 1994

In article <199411211147.AA19566 at vse.vse.cz> you write:
>From: cd2bcg16 at muni.cz (Hynek Bures)
>Subject: Re: Dalsi Za***ny omezovani svobod na Internetu
>Date: 21 Nov 1994 12:47:21 +0100

>Milosi,
>doufam, ze si schovavate kopii odesle posty. Doporucuji Vam jeste jednou si
>precist to, co jste sem poslal. Mozna to i vam prijde nevkusne.
>Nevim, jak to je s vasimi systemaky, ale kdybych jim byl ja, za tohle byste
>mel locknuty ucet.
>                                                              Hynek

Mozna to tak nekomu neprislo ale ten mail byla provokace :)
Normalne tak nepisu, jen jsem chtel upozornit na problem, ktery se tady
vyskytuje, ze nekdo urcuje (subjektivne) co muzu a co uz ne.
A to se tyka jak vyjadrovani, druhu komunikace a vseho.
Pokud to nekoho urazilo tak SE OMLOUVAM.
Ale mail splnil ucel. :) zacalo se o tom mluvit.