***** Vysvetleni

Kleint Milos (IN) XKLEM05 at silo2.vse.cz
Tue Nov 22 08:55:53 CET 1994

 > Plne souhlasim se vsim. Ja normalne sprosta slova take nepouzivam, tady jsem
 > je pouze ucelove nasadil. Ale jde o princip.

 Rad bych vysvetlil co me k napsani toho inkriminovaneho  mailu vedlo.
 Nebylo to tak, ze bych rad sproste nadaval, ale spis o neco hlubsiho.
 Jde mi o to, ze kazdy clovek ma jiny nazor jiny pohled na vec,
 a pritom nekteri lide tady muzou svoje nazory prosazovat moci.
 Treba tak ze mi ted seberou konto. :)
 A to byla ta hlavni vec na kterou jsem chtel upozornit.
 Pokud se nekdo citil urazen, tak se omlovam.

 Milos Kleint