este s****a na Inetu

Kamil Kukura Kamil.Kukura at tuke.sk
Tue Nov 22 08:57:29 CET 1994

>  			Dear Netters !
>
>  Prepacte mi, ze este raz na to tema, budem sa snazit byt strucny:
>
>  Jiri Polach wrote:
>  > OK. Jasne. Navrhuji z mnoha ruznych duvodu tuto vec proste nediskutovat.
>
>  nesuhlasim pretoze:
>  Myslim si ze panovi Kleintovi zabudol ( alebo nestihol) niekto povedat (asi
>  mamicka, ked bol maly, ) ze ludia medzi sebou sa spravaju urcitym sposobom a
>  urcite slova sa povazuju za nevhodne. Dajme takymto ludom sancu a skusme im
>  to povedat my. Ak nebudeme proti hulvatstvu a sprostosti aktivne vystupovat,

Co ja viem; za mojich zaciatkov, ked som zacinal svoju karieru ako ucen -
zamocnik, som si v modrych monterkach "obohatil" svoju slovnu zasobu tak,
ze nikomu nezelam ma pocut, ked programujem, ladim a nieco nefunguje.
Kazdopadne, ak nejaka ta veta odo mna sa ma dostat kamsi ani neviem kam
(pripad disk. klubu), tak radsej svoju "vocabulary extension" nepouzivam...
Alebo jak jedna slovenska skupina hovori: "english is how know"  :-))

stay cool...

-- Kamil.Kukura at tuke.sk
-- MIME, ISO-Latin-2