***** Vysvetleni ???

Jan MORAVEC janm at protel.cz
Tue Nov 22 16:22:35 CET 1994

Zdravim Vas z "neakademicke" pudy

a take bych rad vysvetlil,
ze vysvetlit (moji osobe) tento *-ovy zpusob komunikace by bylo asi velmi
obtizne.

Jsem trosku vzdalen problemum "studenti" vs. "VC, admin.." a tudiz muj soud
by nebyl v tomto smeru zcela objektivni (Nemas-li co "moudreho" rici, radeji
nic nerikej!), ale zrejme ... "Cosi je shnileho ve 'state danskem'."

>  Nebylo to tak, ze bych rad sproste nadaval, ale spis o neco hlubsiho.

S hvezdickovou reci v zasade nesouhlasim a "hloubku" jsem (zrejme) nepochopil.
(Doufam, ze moje nepochopeni je zpusobeno "pohledem z venci", o kterem
jsem se jiz zminoval.)

Jan Moravec

ProTel, s.r.o.		      ing. Jan Moravec
Na Hutmance 7		e-mail	janm at protel.cz