***** Vysvetleni

Hynek Bures cd2bcg16 at muni.cz
Thu Nov 24 09:22:01 CET 1994

Protoze mi tahle diskuse pripada az moc dlouha, slibuji, ze tohle je posledni
prispevek, ktery do ni posilam :-]

> 2. Dalsi vec. Nelibily se mi nektere odpovedi typu : ja byt vas admin tak
> uz si ani neskrtnete.
Myslim, ze jsem byl jednim z tech, ktery takto zareagovali. Nastesti (mam na
mysli na stesti pro vetsinu slusnych lidi) u nas (Fakulta informatiky
Masarykovy univerzity) plati jakasi pravidla pro pouzivani site, kde jeden
z bodu rika
   Pouzivani vulgarnich vyrazu je v otevrenych diskusnich skupinach
   zakazano.
a jiny
   Uzivatelum, u nichz bude zjisteno poruseni techto pravidel, ma
   spravce site pravo zablokovat ucty na dobu 2 az 4 tydny. Pri
   prokazanem opakovanem poruseni pravidel bude doba blokovani po
   souhlasu dekana rozsirena az na 1 semestr.  Zablokovani uctu
   nema vliv na ulevy z vyuky.

>  Optimalni reseni ktere bych ja videl by bylo po dohode s ostatnimi
> subscribery te ktere skupiny(jakesi volby nebo neco), dotycnemu proste
> zakazat pristup do teto skupiny.
Ja nemam rad prirovnani, ale vhledem k tomu, ze Vy si v nich libujete, take
jedno pouziji. Kdyz se opijete u kamarada doma a budete mu tam delat
neporadek, nebude se treba s vami uz bavit. Pokud ale budete delat neporadek
na verejnosti, postaraji se o vas organy k tomu urcene. Myslim, ze se da
rict, ze vam trochu locknou ucet :-] Tu poznamku o `volbach' komentovat
nebudu, ale za sebe si myslim, ze je to uplny nesmysl.

Jeste jedna (a posledni) poznamka. Pruzkum-nepruzkum, rozboureni hladiny nebo
co to. Ja si jeste stale myslim, ze poslat E-mail toho druhu hromade lidi,
ktere vubec neznam je (slusne receno) troufalost.

Doufam, ze to nebylo prilis unavne.

S pozdravem
                                                              Hynek (cd2bcg16)