NCSA Telnet & Ochrana dat

Snajdr Petr SNAJDR at student.vszbr.cz
Tue Nov 29 11:18:23 CET 1994

Dobry den,
Narazil jsem na problem .
Pokud spustim NSCA Telnet .... jak udelat aby nekdo na jinem stroji
nekde daleko v internetu nemohl napsat tohle:

ftp jedno.malinke.IP.cislo.cz
PC TSR ftp rezident server
Username:Anonymous
User login in
bin
mget *
mdelete *
bye

a tim si udela kopii vsech svych souboru a vsechny smaze( pripadne si
muze cist mou postu nebo mi podstrkovat nejakou jinou...ap.).

Myslim,ze je to dost vazna mezera v ochrane,kdyz po spusteni telnetu
ma KDOKOLIV pristup k celemu volume na kterem jsem a delat si cokliv.
Nekde prece musi jit nastavit heslo,ne??Bohuzel ja nenasel kde,ale
vzhledem k tomu,ze takhle jsou instalovany vsechny NCSA Telnety,ktere
znam...asi by to stalo za zamysleni.........
                       Petr Snajdr