NCSA Telnet & Ochrana dat

Petr Simek petrsi at entu.cas.cz
Tue Nov 29 11:35:19 CET 1994

> Dobry den,
> Narazil jsem na problem .
> Pokud spustim NSCA Telnet .... jak udelat aby nekdo na jinem stroji
> nekde daleko v internetu nemohl napsat tohle:
>
> ftp jedno.malinke.IP.cislo.cz
> PC TSR ftp rezident server
> Username:Anonymous
> User login in
> bin
> mget *
> mdelete *
> bye
>
> a tim si udela kopii vsech svych souboru a vsechny smaze( pripadne si
> [...]

pomosi telpass.exe muzete vyrobit soubor ve kterem si na sve lokalni
masine uschovate login name a passwords k nim v nejakem souboru.

Potom v souboru config.tel nastavite jednu radku kde se pise ze hesla
ma hledat v tom souboru. A on se na ne potom pta.
Nebo muzete zakazat FTP jako celek.

S pozdravem
                 Petr Simek