Zmena konfigurace listserveru ?

Martin Bily BILY at cslab.felk.cvut.cz
Tue Nov 29 12:32:56 CET 1994

> jelikoz mam nastaven procmail na stare verze hlavicek sender, tak se
> nefiltruji a chodi mi vse do jednoho mboxu. Pokud to uz tak zustane,
> muzu si prepsat pravidla procmailu na to owner-net ?
> Totez se deje i v jinych konferencich na vax.felk.cvut.cz (tex)

Tato umyslna zmena by mela mit trvalou povahu. Duvodem je snaha
po vyssi kompatibilite s jinymi list servery a lepsi vyuziti
vlastnosti novejsi verze mistniho list serveru. Zmena se tyka
prakticky vsech nami vedenych konferenci na uredni adrese
cs.felk.cvut.cz.
Tuto zmenu jsem uredne neoznamil. Omlouvam se tedy tem
z Vas, kterym jsem tim zpusobil nejake neprijemnosti.

                                    Martin Bily

Martin Bily, Dept. of Comp.Sci.         e-mail: bily at cs.felk.cvut.cz
Czech Technical University              phone:  +42-2-2435 7323
Karlovo nam. 13                         fax:    +42-2-29 80 98
Praha 2, Czech Republic