POMOC !!!

Janicek janicek at cc.UManitoba.CA
Wed Nov 30 04:29:22 CET 1994

On Tue, 29 Nov 1994 formanek at pvt.cz wrote:

> Prosim o odpoved na tento mail. Mam pocit, ze se nedostanu za
> svoji domenu !!!!
>
> 				Diky Eduard Formanek
> 				formanek at eda.pvt.cz

Za svoji domenu jste se zcela urcite dostaval;-)
Snad je mozne, ze z nejakeho duvodu nedostavate svoji postu?
Obdrzel jsem od Vas dve osobni zpravy a na obe promptne odpovedel.
Toto by jste mel obdrzet 2x, jednou z net at cs.felk.cvut.cz
a podruhe jako osobni postu..
Posledni Vase e-mail zaslana na moji adresu nasleduje pod podpisem:

		Sasa                   <janicek at cc.UManitoba.ca>
_____