Continue: Zapojeni do CESNetu pro kohokoli?

Milos Kleint xklem05 at vse.cz
Thu Oct 27 08:44:21 CET 1994

>Mozna, ze jsem se trochu spatne vyjadril. Pouzivani Inetu je siroky pojem.
>Pouzivani mailu studenty je na VSE (az na drobna a nutna omezeni) zcela bez
>limitu (diky Bohu a nasemu VC). Ostatni sluzby jsou vice ci mene omezovany,
>ale nikoli na zaklade limitu ci technickeho omezeni, ale ciste individualne.
>Navic: u nas ma pristup k Inetu (pouzivani mailu) KAZDY student. To je dost
>vyjimecne.

Tak to pozor. Pri diskusi s jednim pracovnikem VC na VSE jsem se dozvedel,
ze podle narizeni rektora nesmim poslat mail ani svemu kamaradovi na skole a
ze jsem "zlocinec" (tak to nerekl ale myslel si to :) ) kdyz pouzivam i jine
sluzby internetu (telnet) do celeho sveta.
 Takze na VSE ma ted kazdy strach pouzivat Internet. (aspon ja jo). A pardon
ale mail neni internet. Internet je kultura. Svet sam pro sebe. a pokud
nebude jista akademicka svoboda v pouzivani internetu tak je uplne na nic. (
ted jsem nak zacal kazat - pardon)

PS. Az nebudu chudy student ale bohaty podnikatel nebo zamestnanec tak prvni
vec kterou si poridim je INTERNET :)

Milos Kleint, VSE