Zkusenosti s placenim sluzeb CompuServe

Radim Bartos rbartos at cs.du.edu
Wed Oct 26 18:44:59 CET 1994

> Dobry den,
>
> rad bych se optal, mate-li nekdo zkusenosti s placenim sluzeb poskytovanych
> siti CompuServe. Zvlaste me zajimaji jine zpusoby placeni nez kreditni
> kartou, kterou nemam a v dohledne dobe mit nebudu. Na jakou pobocku
> CompuServe je nejlepe se obratit s zadosti o vyrizeni vhodneho zpusobu
> placeni?

Pokud vim tak CompuServe umi vybirat penize primo z konta, je treba jim
poslat "zruseny" sek a oni uz vi co a jak. Nevim ale zda by to fungovalo
s CZ devizovymi ucty. Jinak bych zkusil madarskou pobocku, tam asi resi
stejne problemy.

Pokud si mohu dovolit male hodnoceni, tak ja jsem zrusil sve konto na CS
po nekolika mesicich pouzivani. Ocekaval jsem od toho pristup k technickemu
supportu (treba Novellu). Dnes ale kazda poradna firma ma FTP a WWW server,
ktere jsou zadarmo, a tak mam pocit, ze se to nevyplati. Jiny priklad:
zkousel jsem jejich rezervacni system na letenky a nejnizsi cena kterou
jsem nasel byla o vic jak 200 dolaru vyssi nez co dostanu v cestovni
kancelari. Osobne nevidim duvod proc pouzivat CS pokud clovek ma pristup
k internetu.
--

Radim <rbartos at cs.du.edu>