Continue: Zapojeni do CESNetu pro kohokoli?

Ing. Martin Molhanec MOLHANEC at feld.cvut.cz
Wed Oct 26 17:37:39 CET 1994

> [...]
> seminari o CESNETu, ktery probehl tady na CVUT. CESNET je otevren i
> komercnim organizacim ! Na stanku CESNETU na INVEXU jsem se dozvedel pouze
> jedno omezeni - nez zacatkem pristiho roku skonci statem kontrolovany
> monopol Eurotelu - nesmi se k CESNETu pripojovat soukrome osoby jako takove,
> ale pouze podniky. Sam se divim, ze manageri CESNETu nesleduji deni v
> sitovych konferencich a pri narazkach na toto hned nereaguji. Treba je v tom
> nejaky mne neznamy zamer, jak si usetrit starosti s dalsimi penezi navic -) .

    Spis bych upozornit na jednu vec. Videl jsem taky reklamu, ktera
byla psana jako CESNET. Ale defakto smlouva je uzavirana s Vypocetnim
Centrem CVUT ! Zodpovedny zastupce je doc.ing.Lubomir Ohera, CSc,
reditel. Nechapu dost jasne vztah CESNET a VC CVUT v tomhle pripade ?

> Nazor, ze CESNET je pouze pro nekomercni ucely na INVEXU hlasite
> prezentovala jedna konkurencni firma (nebyl to Eurotel). Take neni bez
> zajimavosti, ze nekteri spravci siti na skolach maji navic soukrome firmy,
> ktere se zabyvaji instalacemi siti. Neprekvapilo by mne, kdyby se tudy
> prizivovaly nazory o nekomercnosti CESNETu.

    To asi ne. Tim spis by veli vic prace ;-)

    Martin

*  Ing. Martin Molhanec            voice: (+42 2) 2435 2118          *
*            Czech Technical University in Prague                    *
*  Faculty of Electrotechnics      fax:   (+42 2) 311 7498           *
*  Department of Electrotechnology Internet: molhanec at feld.cvut.cz   *
*  Technicka 2                     Bitnet:   molhanec at csearn         *
*  166 27  PRAHA 6, Dejvice        Fidonet:  2:420/12.102            *
*                  C Z E C H   R E P U B L I C                       *