Continue: Zapojeni do CESNetu pro kohokoli?

Ing. Martin Molhanec MOLHANEC at feld.cvut.cz
Wed Oct 26 17:33:04 CET 1994

> Ja bych to chapal jinak - zalezi na tom, co se chape pod pojmem
> "neziskova organizace". To muze byt i vzdelavaci nadace nebo neco
> podobneho, a pro ty jsou tarify Eunetu nebo Eurotelu neprijemne
> vysoke, na druhe strane "Econet" pro takoveto organizace nabizi i
> mnohem levnejsi podminky pro prenos posty.
> Dost by se mi pricilo, aby  timto pojmem byl oznacen ten uvadeny
> "studentsky pokoj". Myslim, ze studenti by si meli tyto sve problemy
> resit svymi volenymi zastupci na urovni skoly.

    Cituji smlouvu:

    Zakaznik prohlasuje,
    - ze neni zalozen nebo zrizen za ucelem podnikani ve smyslu $18
ods. 3 zakona c. 586/1992Sb.,o danich z prijmu, ve zneni pozdejsich
predpisu, a ze nebude sluzby poskytovane dle teto smlouvy k podnikani
vyuzivat.
    - nebo ze ziskal pro svuj projekt grant ci jinou formu statni
podpory a bude sluzby poskytovane dle teto smlouvy vyuzivat pouze pro
ucely stanovene timto projektem.

    Na zaklade vyse uvedeneho je pak sleva 50%.

    MMM.

*  Ing. Martin Molhanec            voice: (+42 2) 2435 2118          *
*            Czech Technical University in Prague                    *
*  Faculty of Electrotechnics      fax:   (+42 2) 311 7498           *
*  Department of Electrotechnology Internet: molhanec at feld.cvut.cz   *
*  Technicka 2                     Bitnet:   molhanec at csearn         *
*  166 27  PRAHA 6, Dejvice        Fidonet:  2:420/12.102            *
*                  C Z E C H   R E P U B L I C                       *