Zapojeni do CESNetu pro kohokoli?

Jiri Kudelka xkudj01 at vse.cz
Wed Oct 26 17:31:33 CET 1994

In article <199410261343.AA15186 at vse.vse.cz> you write:
> [...]
>Date: 26 Oct 1994 14:43:47 +0100

>        Dobry den,

>        na Invexu jsem navstivil nenapadny stanek CESNetu, kde se mi
>        vsak dostalo informaci, ktere me posadily do zidle.

>        Jak pravi informacni letacek a jak mi potvrdil i clovek
>        na stanku, CESNet nabizi vsem organizacim pripojeni
>        na CESNet, dle vyberu komutovane ci pevnou linkou.
>        Nejnizsi mozna cena, tj.komutovane spojeni (muj vlastni pocitac
>        a modem, kterym si budu volat na nejakou blizkou site) je
>        pausal 1500,- Kc za mesic!!! (pro nekomercni organizace) Pritom
>        zadny zavadecip poplatek, zadny limit ani v mnozstvi

Ano ,presne takove informace se mi dostalo na PC salonu (nekdy okolo 20.zari)
kde pripojeni za 1500 (pro soukrome nevydelecne ucely) bez limitu nabizeli
lide z Dejvic (patrne z CVUT) A rovnou to predvedli v praxi (Z domu U
Hybernu do Dejvic) ftp, gopher, posta atd

Jako kontakt uvadeli pani(slecnu) Aksamitovou a jeste nokoho.

Mam silny dojem, ze jeji e-mail je aksamit at earn.cvut.cz

>        1.Domnival jsem se, ze Internet a jmenovite CESnet jsou prisne
>        nekomercni site. Clovek na stanku tvrdi opak: ja sam jsem ve
         internet se zrejme bude v cim dal vetsi mire komercializovat
Konkretne ti sami lide nabizeli internetovy pristup i firmam.

Jiri Kudelka