Continue: Zapojeni do CESNetu pro kohokoli?

Milos Kleint xklem05 at vse.cz
Thu Oct 27 13:00:23 CET 1994

>Pokud mne pamet nemyli, byl pan Kleint pristizen pri cinnosti, ktera byla
>v rozporu s narizenim rektora VSE o pouzivani vypocetni techniky VSE
>(konkretne slo o hrani hry pomoci telnetu a mezinarodni linky).

Co bylo,bylo.
BTW na INVEXU jsem se dozvedel ze CESNET proti MUDum, MUSH, MOO a jinym
tzv. "hram" nic nenamita. Ja jsem spise pro definici MUD=socialni interakce,
coz je vlastne podstata filosofie internetu.

>Uvedene narizeni rektora jasne specifikuje, k jakemu ucelu mohou studenti
>a zamestnanci VSE vypocetni techniku VSE pouzivat. V pripade studenta
>prichazi v uvahu "v ramci vyuky"; hrani her nebo jine soukrome aktivity
>do teto kategorie zjevne nespadaji. Mezi studenty oblibene vyklad typu
>"ta hra pouziva soundblaster, takze si zdokonaluji vyslovnost" je jaksi...

Pokud MNE pamet nemyli, tak na VSE jsou predmety PRIMO zabyvajici se
Internetem tak asi 2 (slovy:dva).

Notabene soundblaster sem este nikde na VSE nevidel :))))))

>Neni mi jasne, ceho by se mel bat student, ktery sit a ostatni prostredky
>vypocetni techniky VSE pouziva k tomu, k cemu je pouzivat ma. Pochopitelne,
>pokud se nekdo venuje soukromym aktivitam, muze mit problemy. Viz pripad
>z nedavne doby, inzerat typu "pro svou firmu hledam schopneho programatora
>..."

pardon neni mi jasne co je soukroma aktivita. Ten inzerat byl spise komercni
aktivita tj. ze dotycny mel financni prospech z pouzivani site.

dam priklad: na MTV shlednu porad o WWW o hudebnich skupinach. Chci se
podivat o co se jedna, ale nemuzu jelikoz tomu brani narizeni rektora. Takze
co vlastne muzu??

Dalsi priklad. v knihovne VSE se nezkouma jakemu ucelu slouzi vypujcena
kniha, zda k vyuce nebo soukromym aktivitam studenta. A je samostudium take
soukroma aktivita? Pardon tady vidim velke mezery soucasneho stavu na VSE a
asi i jinde.