Filosofie a vyvoj Internetu

Tomas Mueller tom at cnb.cz
Mon Oct 31 12:06:41 CET 1994

> Rad bych znal nazor ostatnich na takova temata jako ucel Internetu, budouci
> vyvoj Inetu atd.
>
> A dale INet jiz davno neni pouze domenou pocitacovych odborniku, ale
> prorusta do vsech vrstev a skupin lidi. (alespon v USA a zap. Evr.)
> Inet ma byt kostrou Informacni dalnice presidenta Clintona. NEkdo
> upozornuje, ze to bude znamenat uplny zvrat v tom jak funguje demokracie,
> jelikoz kazdy bude mit moznost se verejne vyjadrit ke vsem moznym tematum...

MF Dnes 24.10. otiskla clanek "Gates privezl pohled do noveho sveta", kde
nazory Billa Gatese pretlumocil jakysi Josef Tucek. Clanecek je jiste cely
zajimavy, ale nejvystiznejsi je mozna posledni veta:
"...,ze kdo se nenapoji, ten se brzy nechytne. V nicem."

Nevedel by nekdo (COnet jiste) kolik komercnich organizaci v CR ma IP
konektivitu a jaky je tak asi traffic komercni sfery v .cz?
--
Tom Mueller