uloha news v unixe

Jan Schmidt schmidt at cs.felk.cvut.cz
Tue Apr 4 14:31:57 CEST 1995

> Prosim Vas o radu. Neviete ako a kde sa da zohnat uloha "news" pre
> SUNOS v 4.1.3?
> Pozor vsak, "news" nema nic spolocneho s newsami, ale je to jednoduchy
> program na vypis sprav obeznikoveho typu a existuje v AIX-e a asi aj
> v Solaris-e.

U nas se k tomuto ucelu pouziva make a pg.  Dalo to strasnou praci (asi ctvrt
hodiny):-) a je to desne dlouhy (asi pet radek) ;-). Pokud nesezenete
neco hotoveho, jsou tri moznosti:

1) poslu vam ten Makefile (nic moc, ale zatim vyhovuje)

2) kdyz mi poslete man pages od AIX news (na Solarisu jsem to nenasel,
   ale mozna jsem se blbe koukal), tak to napisu (stejne jednou .... :-( )

3) nekdy lokalni skupina Usenetu vykona stejnou sluzbu.

Jan Schmidt
CVUT FEL