IP adresa a Inet (fwd)

Bohous Michal michal at fee.vutbr.cz
Thu Apr 13 17:16:50 CEST 1995

Omylem jsem to poslal soukrome, tak jeste jednou do mailing listu:

On Thu, 13 Apr 1995, Ales Horak wrote:

> Podle meho nazoru je velice dobrou ucebnici v teto oblasti serial
> clanku v CW 'Co je cim v pocitacovych sitich'. Myslim ze pan Peterka
> ho umistil i na nejakeho Gophera. Jinak literatury kolem TCP/IP je
> spousta. Jako referencni dokumenty budou asi nejlepsi RFC.

Dalsi celkem slusny text o TCP/IP, vcetne popisu smerovani i prikladu
komunikace mezi aplikacemi lze najit sluzbou gopher na
     gopher.fee.vutbr.cz

       Network services
          Manuals
            TCP tutorial

Text ma asi 90KB, stoji za precteni navzdory tomu, ze je z roku 1987
(pouze tabulka aktualnich RFC na konci je velmi neaktualni).

Bohumil Michal					e-mail: michal at fee.vutbr.cz