Zjisteni IP adresy

Martin Molhanec Ing. K313 MOLHANEC at feld.cvut.cz
Tue Apr 18 12:11:38 CEST 1995

>                 Dobry den !
> According to Martin Molhanec Ing. K313.
> Mohli by ste nieco povedat o NFNET-e ?

    To je ciste lokalni vec. Nasi systemaci misto aby pouzili bootp,
udelali takovou vlastni pakarnu :-) Proste programek, kterej ma menu,
v nem zvolite treba Telnet a on ho spusti a pripravi mu spravnej
config.tel podle urciteho vzoru a database karet. Takze kdyz v te
databazi neni karta vaseho PCka tak se ten Telnet nespusti.

    Martin

*  Ing. Martin Molhanec            voice: (+42 2) 2435 2118          *
*            Czech Technical University in Prague                    *
*  Faculty of Electrotechnics      fax:   (+42 2) 311 7498           *
*  Department of Electrotechnology Internet: molhanec at feld.cvut.cz   *
*  Technicka 2                     Bitnet:   molhanec at csearn         *
*  166 27  PRAHA 6, Dejvice        Fidonet:  2:420/12.102            *
*                  C Z E C H   R E P U B L I C                       *