Nie NULL

Jan Korycan Jan.Korycan at axpsu.fpf.slu.cz
Tue Apr 18 13:27:49 CEST 1995

On Tue, 18 Apr 1995, TheBenO Peter Straka wrote:

> Existuje nejake zariadenie podobne /dev/console ktore je citatelne pre
> vsetkych a stale vracia "nic" (ale nie EOF ako /dev/null), to jest
> ktore nikdy RETURN, ale da sa z neho presmerovat vystup na iny program?

Co takhle /dev/zero ? Ale nevim jestli existuje pod vsemi systemy - pod
mou oblibenou DEC OSF/1 (ted uz Digital UNIX) je a videl jsem ho jeste na
Linuxu a SCO Closed Humus (pardon, Open Desktopu).

							J...

                      *---------------------------------------------------*
                      | Jan KORYCAN                                       |
                      | Slezska univerzita v Opave, CR                    |
                      | E-majl: John at fpf.slu.cz      tel.: 0653 - 454 262 |
                      | home  : Pod Cvilinem H/43    tel.: 0652 - 3639    |
                      |         794 01  Krnov                             |
                      | Tak dlouho se chodi se dzbanem pro vodu, az se    |
                      | SCO Open Desktop.                                  |