BOOTP!?

Petr Hruby Petr.Hruby at mzcr.cz
Thu Apr 20 10:33:36 CEST 1995

> Mame 3 site (1. -pater, 2. a 3. - spojuji 2 routery, coz jsou zaroven
> servery pro kazdou sit). Chteli bychom, aby si prislusna stanice
> po pripojeni do site nacetla svou IP adresu z DNS pomoci BOOTP.
                                             ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ?
> Tedy vcelku standard pro ty, co chteli administrovat vse z jednoho
> mista.
>
> Na 3. siti vse funguje, protoze server pro tuto sit je zaroven DNS,
> ale kdyz spustim BOOTP na 2. siti, pozadavek sice dorazi pres server
> druhe site a router po pateri az k  DNS, ale uz ne zpatky ke klientovi s odpovedi (tedy jeho IP adr.).
> Predpokladam, ze chybi neco nastavit PCTCP.INI, aby paket dorazil
> zpet k odesilateli (v casti [pctcp bootp]), nebo je snad chyba
> v /ETC/BOOTPTAB na DNS?
>
> Pozn: TCP/IP software pro Win for Workg 3.11 od FTP: On Net 1.1
> [...]
Neni mi jasne to jak a proc zde spojujete DNS a bootp.
Na kterem pocitaci vam bezi bootpd ? Predpokladam, ze na tom ktery
funguje jako router mezi 1. a 3. siti.

Petr Hruby

--
Ministerstvo zdravotnictvi CR               Petr Hruby
Palackeho nam. 4                            e-mail: Petr.Hruby at mzcr.cz