Virus One Half

Jaroslav Biolek biolek at ro.vutbr.cz
Thu Apr 20 17:13:41 CEST 1995

Hezky podvecer,
pred nedavnem probehla na tomto listu rozsahla diskuze o viru One
Half. Tehdy jsem ji nevenoval primerenou pozornost. Mohl by mi prosim
nekdo poslat jak se te bestie je mozne zbavit.
Trapi nas na jednom PC uz druhy den a jiz si rekl ze nas nenecha ani
nabootovat. Vali se v MBR a my nevime co s nim, nevedi si rady ani
AVG, SCAN, F-PROT, FDISK+FORMAT .....

Diky za kazdou informaci
                                            Jarda Biolek
ing. Jaroslav Biolek
Technical university of Brno
Kounicova 67a                tel.: +42 5 41211318
601 90  Brno                 fax : +42 5 41235370
Czech Republic - Europe    e-mail: biolek at ro.vutbr.cz