X-Windows - ser.line protokoly

Marek Kubita marek at exprit.cz
Tue Apr 25 15:37:34 CEST 1995

Dobry den,

kdyz je tu rec o emulatorech X-Win na PC, ma nekdo zkusenosti s jejich
provozovanim pres seriovou linku?

Nemyslim tim PPP/SLIP, ale k tomu urcene protokoly (vetsinou
proprietary) dodavane s nekterymi komercnimi X-emulatory, jmenuje se
to XRemote, XPress a podobne.  Ma to byt rychlejsi nez X pres SLIP
nebo PPP, dokonce jsem nedavno videl inzerat, kde doporucovali
takovyto pristup k WWW - misto PC Web klienta mit eXceed+XPress(?),
tim si zavolat na unix (tam musi byt k tomu protokolu server) a pustit
si X-Mosaic.

Zajimalo by me, jestli se to opravdu vyplati, napadaji me jen problemy -
- PPP pouziju i na jine veci, v X-Win mohu pracovat jen jsa pripojen,
z X-Mosaic si nemuzu stahnout dokumenty z WWW na lokalni disk a
prohlizet si je offline...

Marek