X-Window

Milos Barta barta at pafos.zcu.cz
Tue Apr 25 14:09:59 CEST 1995

> Je i jine reseni. Nedavno jsem si nainstaloval Minilinux (zabere asi
> 15MB, ale da se tam hodne veci vymlatit). Cele to nakopirujete do roo
> adresare c:\linux (ale zkousel jsem i D:\linux u dvoudiskove masiny)
> a spustite linux.bat. Tedy zadne formatovani disku atd. Spustite X pomoci
> startx a mate, co jste chtel. Samozrejme neni to cely Slackware, ale da

  Jen bych dodal, ze to znam pod nazvem XDENU, zkousel jsem to instalovat a
pouzivat a mohu jen doporucit. Dokonce je to (myslim) free a da se to sehnat
po internetu.

 Ing. Milos Barta                                   University of West Bohemia
 E-mail: bartam at kiv.zcu.cz            Dpt. of Informatics and Computer Science
 Phone: +42-19-2171182                           Univerzitni 22, 306 14 Pilsen
 Fax: +42-19-220019                                             Czech Republic