Slip z Windows'95 ( jeste jednou !!!! )

Rudisar Ladislav rudisar at faf.cuni.cz
Tue Aug 1 13:36:01 CEST 1995

>     No prave. Zda se totiz, ze Microsofti nepodporujou bootp a
> trumpet ano.

Posledni verze software CISCO (10.3) pro terminal servery jiz podporuje
DHCP,
takze vystacite s winsockem z Windows 95 jak u PPP tak u SLIPu (CSLIPu).
Microsoft BOOTP opravdu nepodporuje.

Zdravi,
#
# Ladislav Rudisar
# European Microsoft Windows Academic Center (EMWAC CZ)
#    URL: http://emwac.faf.cuni.cz/html/emwaccz.htm
# Faculty of Pharmacy, Charles University
#    URL: http://www.faf.cuni.cz, http://www.cuni.cz
# Heyrovskeho 1203, 500 05 Hradec Kralove
# Czech Republic
#
# tel. +42-49-5235021 l. 473
# fax  +42-49-5210002