WfW 3.11 a Trumpet Winsock

Branislav Hanacek hanacek at decef.elf.stuba.sk
Tue Aug 1 14:08:19 CEST 1995

Zdravim!

Mam nasledovny problem. Na 4 pocitacoch pouzivane WfW nad NDIS2/NDIS3.
Windows siet funguje bez problemov. Okrem toho na pripajanie na Internet
pouzivame Trumpet Winsock. A tu vznika ten problem. Na 3 masinach to ide
bez problemov, na stvrtej nie. Pritom vsade su rovnake karty (SMC
EtherCard PLUS Elite 16 ), SYSTEM.INI i PROTOCOL.INI su zodpovedajuco
upravene, v adresari \WINDOWS su subory PROTMAN.DOS, SMCMAC.DOS, k
adresaru WINDOW je nastavena cesta. Napriek tomu mi pri natahovani
Protocol Manager-a vypise hlasenie

		"Protocol Manager not Present"

Skusal som aj menit IRQ tak, aby bolo take iste ako na strojoch, kde to
funguje, ale bezvysledne. Chova sa to stale rovnako.
Ak pouzivam samostatne siet Windows, alebo samostatne Trumpet, vsetko
slape bez problemov.

		Budem vdacny za kazde "postrcenie".

       |   Branislav Hanacek   				               |
       |   E - mail  : hanacek at elf.stuba.sk		               |
       |   Home page : http://www.elf.stuba.sk/~hanacek/brango_i.html  |
       |   IRC  Nick : Brango on #cs and #zivot		               |