Cestina

Jan Prikryl prikryl at uni-paderborn.de
Wed Aug 2 09:32:44 CEST 1995

> Date: Wed, 2 Aug 1995 07:28:57 MET-2DST
> Subject: Re: Cestina
> From: Juraj Panko <Juraj.Panko at tuke.sk>
> To: net at cs.felk.cvut.c

> Linux ROZUMI a MLUVI CESKY, aj ked do hlaviciek listu implicitne nepise
> Komu: Vec: .... Nuz a programov pre UNIX je snad dost.... ( akurat ze su
> drahsie :-(

Jakkoliv mam rad cokoliv, co ma od MS produktu co mozna nejdal, na druhou
stranu musim rict, ze pro beznou kancelarskou agendu se asi UNIX moc nehodi.
To, co bezni uzivatele potrebuji, je asi neco na zpusob Microsoft Office
a to jim Linux ani FreeBSD (SCO?) neposkytne (s narodnimi dialogy, wysiwyg
podporou, tunami TT ci ATM fontu). Navic, zkuste si rozbehnout XWindows
na pocitaci se 4MB RAM ... 16MB je rozumne minimum, pri osmi mi uz nase
486ky swapuji, kdyz si pusim textovy editor. Naroky MSWindows na stroj
jsou rozhodne mensi.

BTW zjistil jsem, ze i na mistni univerzite, vybavene X superpocitaci
a nekolika sty pracovnich stanic, se pro administrativni ucely pouzivaji
Windows ... pravda, NT.

Hmmm ... ale tohle je vlaste taky uz offtopic ... kolik si mam pripsat
trestnych bodu?

Hezke leto preje

Honza Prikryl

   Jan Prikryl                         honzo on IRC
   postgraduate guest student          E-mail:
   FB17 (Informatics & Mathematics)        <prikryl at uni-paderborn.de>
   Paderborn University, Germany