WWW & NAMESERVER

TheBenO Peter Straka straka at kesp.elf.stuba.sk
Wed Aug 2 09:35:30 CEST 1995

> Do  jake miry  je vhodne/nevhodne/pripustne/neripustne  provozovat
> WWW server na stroji, kde  bezi primarni nameserver domeny? Prosim
> o jakekoliv rady a zkusenosti na toto tema.

Viem ze existuju bagy v samotnom httpd ( da sa dostat na roota ) hlavne
na sunoch a preto na www by som odporucal samostatnu masinu s passwd
skrytymi v shadows ...

                                            TheBenO ( Ing. Peter Straka )
  | KESP EF STU Bratislava                  straka at kesp.elf.stuba.sk       |
  |                                         straka at elf.stuba.sk            |
  | Unix,TeX,C,Assebler,Gfx,Toonz,...,SGI,Sun,Amiga,Power-Mac,...,         |