Nova ceska konference o WWW

Petr Dousa, LANprojekt DOUSA at lanprojekt.cz
Fri Aug 4 18:05:09 CEST 1995

> Pri tehle prilezitosti mne napadlo, jestli by nechtel nekdo ze slovenskych
> kolegu posilat (pokud mozno pravidelne) do teto konference prehled sluzeb
> na Slovensku. Pokud vim, nejaky existuje. Mohlo by se tim predejit
> podobnym schizofreniim.

To je vyborny napad.

Nasi konferenci jsme zalozili proto, ze v Cechach zadna podobna
neexistovala. Mimochodem konference na Slovensku probiha pouze ve
slovenstine a v cestine, zatimco ta ceska jeste v jazyce HTML ;- )

Mimochodem, pokud nekoho napada, ktere dulezite tema jeste v
Ceskoslovensku nema diskusni skupinu, necht se ozve na
hnetila at lanprojekt.cz. Uvitame vsechny navrhy.....

Petr Dousa, LANprojekt, dousa at lanprojekt.cz