problemy s gopher klientem na BBS.VSLIB.CZ

hladikz at infima.cz hladikz at infima.cz
Sun Aug 6 01:02:56 CEST 1995

Mame nasledujici problem:

Pokud se nektery uzivatel INFIMA BBS  (bbs.infima.anet.cz) pokousi
pouzit gopher klienta na vslib, tento ho okamzite odmrsti. Zajimave je,
ze to dela jen gopher. Zkousel jsem zmeny parametru telnet klienta na
BBS ale nic nepomohlo. PO dalsich experimentech jsem zjistil, ze to
delaji i nekteri klienti pod Wokny. tusim ze gopher klient usoudi, ze je
v mem telnet klientu nastaveno pro nej nedobre ale mel by poslat alespon
nejakou chybovou hlasku. Mozna by se to dalo nejak nastavenim parametru
terminalu na VSLIB eliminovat.

Dalsi problem je LYNX. Velka cast terminalu ma problemy s atributy
textu. URL odkazy maji stejnou barvu jako zbyly text. Zrejme to
souvisi s nastavenou emulaci.

Neradi bychom prisivali k pretizeni libereckeho serveru a tak uvazujeme
o zprovozneni nekterych klinetu na nasem Linuxu. Mate nekdo typ na
konkretni programy napr. pro WWW,Gopher a jine klinety??

                                              Zdenek Hladik
                                           I N F I M A - W A N
                           /""""""\     Modra 1977 Praha 5, Czech
                         ( (o)  (o) )     tel/fax +422-5612731