Zoznam zdrojov v SR

Jan Prikryl prikryl at uni-paderborn.de
Mon Aug 7 12:59:03 CEST 1995

> Date: Mon, 7 Aug 1995 10:48:44 MET-2DST
> From: Peter Maruniak <Peter.Maruniak at uakom.sk>
> Subject: Zoznam zdrojov v SR
> To: net at cs.felk.cvut.cz
>
>  aj ako ohlas na nedavnu diskusiu k vzniku novej konferencie sem
> posielam zoznam dostupnych zdrojov v SR. Kym bude zaujem, tak
> ho tu najdete pravidelne priblizne v tom istom case, ako
> Seznam zdroju v CR, nabuduce uz mozno v trochu upravenej forme.

Nebylo by mozne mit jej take dostupny pres WWW? Ja vim, ze si
asi moc vymyslim, ale pres WWW je to mozna pro mnoho lidi lepsi
- nemusi jej mit u sebe a mohou v nem lehce hledat.

Ale i za post do konference samozrejme diky. Ja jsem jenom hodne
rozmazlene dite ;-))).

Honza

   Jan Prikryl                         honzo on IRC
   postgraduate guest student          E-mail:
   FB17 (Informatics & Mathematics)        <prikryl at uni-paderborn.de>
   Paderborn University, Germany