Informacni system

Jan Vysehradsky VYSEHRAD at silo2.vse.cz
Mon Aug 7 13:25:16 CEST 1995

> IDOS ma nejake mouchy ... spojeni Usti n/L - Zilina vynalezl
> nejlepe pres Moskvu :-))). Ale snad ho to postupem casu prejde.
> Ztim musim rict, ze pouzivam PC verzi, ta takovehle skopiciny
> nevyvadi

    Co ja vim, tak IDOS na Internetu je zatim jen v experimentalnim
provozu.... Takze obcas kdyz poslete stejny pozadavek na lokalni i na
Internetovskou verzi, tak obdrzite ruzne vysledky.======================================================================
Ing. Jan Vysehradsky

Center of information and librarian services
University of Economics
                                                W.Churchill sq. 4
                                                130 67 Prague 3
                                                Czech Republic