ftp server na dosackym pc

Pavel Formanek pavel at bivoj.it.cas.cz
Tue Aug 15 15:47:32 CEST 1995

>ahoj all,
>  chtel bych se zeptat, jestli nekdo nevite o nakym software,
>  kterej by umoznoval aby mohl na normalnim dosackym pc
>  bezet ftp server. Ja tu mam pouze ftp server demona pro
>  windows...

   Takovyto software existuje, a hned jak pod windows, tak pod dos.
   Pro dos je to napr. ka9q. Ten umoznuje pomoci souboru s hesly nakonfigurovat
   i pristupova prava.
   Pro windows je to program QWTNET, ktery zvlada ftp server i klient, mail,
   net news i telnet najednou. Ja si ho nemuzu vynachvalit jako telnet.

  Pavel Formanek                 Institute of
                                 Thermomechanics, CAS
 E-mail: pavel at bivoj.it.cas.cz   Dolejskova 5
  Phone: +42-2-6605 3892         182 00  Praha 8
    Fax: +42-2-858 4695          Czech Republic