Netscape v stand alone modu ?

Tomas Najman tomas at exprit.cz
Tue Aug 15 17:49:47 CEST 1995

>nevi nekdo nahodou zda je mozno spustit Netscape browser v stand alone
>modu (bez pristupu na sit - pouze lokalne). Treba NCSA Mosaic to umoznuje.
>Pouziti mozock.dll ?->? winsock.dll se mi nepodarilo zprovoznit.

Myslim, ze Netscape pro spusteni vubec Winsock nepotrebuje (nezkousel
jsem to), pak pouzijte bod 2). Ale i bez site snad muzete nahrat
Winsock a pak pouzivat Netscape.

1) bud si na stejnem pocitaci spustite i WWW server (jestli je to
DOS/Win tak treba SERWEB)

2)nebo budete k datum pristupovat jako File a ne URL location (Ctrl+O
misto Ctrl+L)

Pouzivam obe a uplne v pohode.

* Ing. Tomas Najman              e-mail: tomas at exprit.cz *
*                                najman_d at ix.wcc.govt.nz *
*-------------System and Network Support ----------------*
* Exprit Ltd.,  V. Huga 4,  Praha 5,   Tel: +42-2-545652 *