ftp server na dosackym pc

Pavel Formanek pavel at bivoj.it.cas.cz
Thu Aug 17 09:02:47 CEST 1995

>ok. uz jsem si tento program stahnul - QWTN3898.ZIP (nebo tak nejak) a kdyz
>ho ve windowsech zapnu, vsechno je ok. Ale jakmile se priloguju a neco poslu
>na server tak hned server spadne - zavrit/ignorovat a pak se tato chyba stava
>taky kdyz provedu cdup (cd ..). To je u tohoto programu normalni nebo to je
>chyba tady ? Ja to zkousel pod wfwcz 3.11 a pod wincz 3.10 a vsude to padalo,
>a kdyz jsem odpovedel ignore tak to jelo dal.
>                        predem dik za odpoved,
>                                             s pozdravem Karel Kovar

Ja tento program provoji pod windows 3.1cz s winsock a zkousel jsem ho i pod
windows 95. Pod windows 95 pracuje na 100%, nestalo se mi aby neco spadlo.
Pod windows 3.1 a winsock se obcas projevuje chyba, kterou jste popsal, ale
jen v pripade prikazu "cd .." Jinak mi QVTN3898 vzdy bezel dobre.

  Pavel Formanek                 Institute of
                                 Thermomechanics, CAS
 E-mail: pavel at bivoj.it.cas.cz   Dolejskova 5
  Phone: +42-2-6605 3892         182 00  Praha 8
    Fax: +42-2-858 4695          Czech Republic