ftp server na dosackym pc

Jan Prikryl prikryl at uni-paderborn.de
Thu Aug 17 09:13:27 CEST 1995

> Date: Thu, 17 Aug 1995 09:02:47 MET-2DST
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> From: pavel at bivoj.it.cas.cz (Pavel Formanek)
> Subject: Re: ftp server na dosackym pc
>
> Ja tento program provoji pod windows 3.1cz s winsock a zkousel jsem ho i pod
> windows 95. Pod windows 95 pracuje na 100%, nestalo se mi aby neco spadlo.
> Pod windows 3.1 a winsock se obcas projevuje chyba, kterou jste popsal, ale
> jen v pripade prikazu "cd .." Jinak mi QVTN3898 vzdy bezel dobre.

Nabizi se tu jedna otazka ... proc provozovat FTP server v MS-DOSovem
prostredi? Vzdycky bych radsi na sitove sluzby dedikoval nejaky pocitac
(byt treba 386SX s Linuxem nebo FreeBSD), nez provozoval tuto sluzbu
na MS-DOSovem PC, notabene jeste pod Wokny (vubec nejsem zaujaty ;-)).
Nemyslim, ze Windows jsou az tak spatna vec, ale mam pocit, ze takoveto
kejkle proste budou zvladat vzdycky jen s obtizemi.

Honza

   Jan Prikryl                         honzo on IRC
   postgraduate guest student          E-mail:
   FB17 (Informatics & Mathematics)        <prikryl at uni-paderborn.de>
   Paderborn University, Germany           <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>