ftp server na dosackym pc

Pavel Formanek pavel at bivoj.it.cas.cz
Thu Aug 17 09:22:08 CEST 1995

>Nabizi se tu jedna otazka ... proc provozovat FTP server v MS-DOSovem
>prostredi? Vzdycky bych radsi na sitove sluzby dedikoval nejaky pocitac
>(byt treba 386SX s Linuxem nebo FreeBSD), nez provozoval tuto sluzbu
>na MS-DOSovem PC, notabene jeste pod Wokny (vubec nejsem zaujaty ;-)).
>Nemyslim, ze Windows jsou az tak spatna vec, ale mam pocit, ze takoveto
>kejkle proste budou zvladat vzdycky jen s obtizemi.
>
>Honza
>
>--
>
>-------------------------------------------------------------------------
> [...]

 S tim plne souhlasim. Sam zkousim provozovat experimentalni server, 386DX/33
s Linuxem. V soucasne dobe mi na tomto stroji uspokojive beha dial-in
pripojeni, samba a dokonce se daji provozovat i Xwokna - pokud mozno z jineho
stroje s vykonnejsi grafikou.

                       s pozdravem

  Pavel Formanek                 Institute of
                                 Thermomechanics, CAS
 E-mail: pavel at bivoj.it.cas.cz   Dolejskova 5
  Phone: +42-2-6605 3892         182 00  Praha 8
    Fax: +42-2-858 4695          Czech Republic