logovani na ftp.vse.cz

Vladimir Michl MICHLV at infnw.upol.cz
Thu Aug 17 10:22:00 CEST 1995

> Ahoj all,
>   chtel bych se zeptat, jestli nekdo nevite jak nastavit ftp abych
>   se mohl dostat na ftp.vse.cz. Kdyz se tam prihlasuji tak mi
>   to hlasi ze si nemuzou vymenit pocitace naky adresy, ci neco
>   podobneho. Nekomu to tady funguje, nekomu ne.
>                                  predem dik za odpovedi,
>                                        s pozdravem Karel Kovar

  Mel sem podobny problem, kdyz jsem do hesla zadaval celou adresu tj:
  michlv at infnw.upol.cz, potom jednou ciste nahodou jsem tam dal jen
  michlv@ a bez problemu jsem byl na FTP vpusten.

                               Doufam ze Vam to bude fungovat
                                                    Vladimir Michl
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV at risc.upol.cz                                      *
*           Vladimir.Michl at upol.cz                                   *
*  Web:     http://phoenix.upol.cz/~michlv                           *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *