Nova verze WWWdia

Jan Prikryl prikryl at uni-paderborn.de
Fri Aug 18 21:16:08 CEST 1995

> Date: Fri, 18 Aug 1995 17:53:09 MET-2DST
> From: Hynek Med <xmedh02 at manes.vse.cz>
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Nova verze WWWdia
>
> Dobry den,
> nevim, jestli to bylo tady, nebo v csinfo-l (nebo nekde uplne jinde), ale
> mel jsem dojem, ze nekdo oznamoval novou verzi WWWdia - diakritiky pro
> WWW. Prohledal jsem archivy netu a csinfo-l i parkera, ale nic jsem
> nenasel. Byl to jen vyplod me fantazie nebo ta nova verze skutecne existuje?

Vytahl jsem puvodni zpravu ze sveho maiboxu, je pripojena na konec mailu.

Honza Prikryl

   Jan Prikryl                         honzo on IRC
   postgraduate guest student          E-mail:
   FB17 (Informatics & Mathematics)        <prikryl at uni-paderborn.de>
   Paderborn University, Germany           <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>