news:// cz.net vs. cz.listserv.net

Martin Krejci mkre at oku-ck.cz
Mon Aug 21 23:29:43 CEST 1995

> Datum odeslani: Fri, 18 Aug 1995 20:19:51 MET-2DST
> Odpoved na:     net at cs.felk.cvut.cz
> Komu:           net at cs.felk.cvut.cz
> Od:             kas at foresta.cz (Jan Kasprzak)
> Vec:            Re: news:// cz.net vs. cz.listserv.net

> %   Myslim si, ze ucel e-mailovych diskusnich skupin je odlisny
> od ucelu usenet news. Takze si myslim, ze nejake globalni propojovani
> news s listservery nebo dokonce snaha o prechod z listservu na news
> nebude mit uspech.

Ja jsem pripojen pres uucp a firmu Internet CZ. Beru pouze mailing
listy, protoze news sice firma poskytuje, ale za dalsi penize,
zatimco tuzemske mailing listy jsou zadarmo.

Myslim si ale, ze news je lepsi platforma pro sireni konferenci a az
budou mit skoro vsichni IP pripojeni za rozumny peniz (vcetne
telefonnich poplatku pri dial-up pristupu), budou vsichni vyuzivat
news a mailing listy zustanou jen pro fajnsmekry a pro specialni
ucely. Proto vitam propojovani mailing listu a news.

Sincerely,
Martin Krejci

* MARTIN KREJCI  .   .   .   .   .  OKRESNI URAD CESKY KRUMLOV  *
* e-mail: mkre at oku-ck.cz   .   .   .   .   .   .   .   .   .    *
* Phone:  +42-337-3577   .   .   .   .   .  Plesivec 268 .   .  *
* .   .   +42-337-2011 .   .   .    381 01  Cesky Krumlov  .    *
* Fax:  . +42-337-2767   .   .   .   .   .  Czech Republic   .  *