Netscape v stand alone modu ?

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Tue Aug 22 08:41:41 CEST 1995

>..
>Kde se to da sehnat?
>Predpokladam, ze jinak to delat nejde, pokud si chci odladovat
>treba formulare. Ale je takova vec vubec zvladnutelna pod
>DOS/Win? Jak to muze zpracovavat cgi skripty?

Zkouseli jsme asi pred rokem takhle httpd (WWW server pro Windows,
tehdy jeste od NCSA) na pocitaci s 8 MB.
V kombinaci s Win32s + Mosaic + CGI skripty serveru to bylo
prakticky nepouzitelne. Zasekaval se nekdy server nekdy Mosaic.
No a pak se skutecne tezko ladi.
Navic ty skripty by se asi mely odladovat na platforme, na ktere
to nakonec pobezi. Cecko ma sice standard, ale prece jenom mezi
platformami jsou rozdily, na ktere v prvnim okamziku nemusite
pomyslet (napr. int muze mit velikost - 2 nebo 4 byty - v
zavislosti na platforme).

Jiri Kvarda                       Ceske Vysoke Uceni Technicke
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Vypocetni centrum, ICSC
tel.: +42 2 2435 3306             Praha, Cesko